9 stycznia 2018

Nowa administratorka - Suzaan

Kiedyś musiała nadejść na ta chwila, kolejna administratorka jest potrzebna, a wybór padł na Suzaan!
Każdy zada sobie pytanie: Dlaczego akurat Suzaan? Przecież nie było żadnego konkursu, ankiety...
Prawda, nie było. Ostatnio pytałam was jednak, co sądzicie o dodaniu administratora numer dwa. Odpowiedzi brzmiały "tak", więc idąc za waszymi radami, zdecydowałam się właśnie na nią. Suz jest ze mną od początku bloga, podobnie jak między innym Husniye, za co im szczerze dziękuję. Nie zawsze mam czas, aby obrobić, dodać, wstawić post czy zrobić inną rzecz, więc druga ręka również się przyda. Choć nad tym, kto zajmie się blogiem jako druga administratorka myślałam długo, nie pozostawało mi nic innego jak zapytać, a autorka zgodziła się. Jestem pewna, że będzie bardzo dobrze pełnić swoje obowiązki.
Kontakt:
Ivyanne[Howrse i DoggiGame]

Poza tym Suzaan otrzymuje 50 monet i 10 PD oraz ma przed sobą dwie opcje:
1. Awans na Dowódcę morderców
2. Awans na Betę
O decyzji proszę poinformować do końca tygodnia(do 14.01)

Gratuluję!
~Ate, słaby grafik

2 komentarze: